Randi Kraft Mo

Randi kraft mo

”Jeg vil gerne være med til at hjælpe i kirken og bidrage med noget positivt og kreativt. Selvom der allerede er mange gode idéer i kirken, så kan vi i menighedsrådet også være god sparring for præsten. Det er superinspirerende at se, at en kirke kan være både sjov og underholdende som til f.eks. vores børnegudstjenester, og det vil jeg gerne være med til at fortsætte. Men jeg ved også, at lige så sjov vores præst kan være, lige så seriøs er hun også.

Jeg kunne godt tænkte mig at skabe nogle aktiviteter, hvor vi ryster folk sammen og får nogle samtaler hen over noget kreativt. Det kunne være en Kreativ Café, hvor man kan mødes og lave lige, hvad man har lyst til og få en samtale og et fællesskab omkring det. Det kunne også være en kunstudstilling af de ting, folk går og arbejder med derhjemme, så det ikke altid er proffe kunstnere, der udstilles, men også det mere jordnære kunst, der samler folk.”

Randi er p.t. sygemeldt på grund af rygoperationer, men har tidligere arbejdet som sagsbehandler på jobcenter og været mentor. Hun bruger gerne sin tid på at sy, tegne, brodere og male, mens der kører en lydbog i ørerne. Hun er mor til en datter på 11 år.